"SEBARKANLAH SALAM DI ANTARA KALIAN"

Thursday, December 31, 2009

Penggal pertama persekolahan 2010


Persekolahan penggal pertama 2010 akan bermula tak lama lagi. Anak-anak yang akan memulakan persekolahan kebanyakannya sudah bersedia dengan kelengkapan sekolah. Baju baru, kasut baru, beg sekolah baru dan macam-macam lagi.

Alhamdulillah, selepas cuti belajar selama dua tahun, saya ditempatkan kembali ke tempat saya bertugas, Institut Perguruan Guru Malaysia Kampus Keningau, Sabah. Sebenarnya saya telah melapor diri pada 17 November lepas.

Bagi rakan-rakan yang dapat berpindah ke tempat baru saya ucapkan selamat bertugas dan selamat maju jaya. Bagi yang baru posting dan ditempatkan di Sabah saya mengucapkan selamt datang, "ahlan wa sahlan".

"Kalau jenis benih yang baik, jatuh ke laut menjadi pulau, dilambung ke langit menjadi bintang, di buang ke padang pasir menjadi wadi, tanah yang gersang menjadi subur".

Selamat Tahun Baru 1431H dan 2010M.

0 comments:

Post a Comment